Pengikut

Jumaat, 30 Oktober 2009

Katil Besi Rare Complete set.

Salam semua...selamat petang....emmm...tentu semua dah kenyangkan...masih ada yg belum makan ker? selamat menjamu selera bagi yg sedang bersantap tu yek...aiik...ngantuk ker..? jom..kita beradu kat katil antik ca nie...tp x der tilam ler pulak....hee..hee...hee....katil nie buat show jer...tp yg sebenarnyer ca lum sempat lagi nak menghias katil nie...kelambu dia pun lum siap lagi..

so....kita layanzz dulu katil togel nie ek....

Pagar katil nie....x polish pun lagi..

Selalunyer katil2 besi yg ca jumpa jarang yg complete cam nie....tp yg nie complete sungguh...tengok ler siap dgn besi tampung tilam lagi...betul2 rare....kat depan katil nie pun masih ada gambar bunga...yg kaler malap2 merah tuuu...katil nie zaman mak2 kita guna..biasanyer kita boleh nampak masa kenduri kawin...sbb kalu yg pempuan ler..mesti nak nengook bilik pengantin...betul tak?

3 ulasan:

  1. kak mana dapat sume ni...
    kita pung minat ...ada satu je gobok antik

    BalasPadam
  2. Kak...ada lagi tak katil lama ni

    BalasPadam
  3. Kak...ada lagi tak katil lama ni

    BalasPadam