Pengikut

Selasa, 24 Ogos 2010

Kerusi Gunting Rambut

Salam ramadhan untuk semua...lama tertangguh nak bersiaran...kali nie ca paparkan kerusi gunting rambut yg hubby ca repair...bukan ca punya tapi kepunyaan salah seorang regular customer hubby ca..kenapa kerusi nie menjadi pilihan? Sebabnyer pada ca kerusi nie cantik..walaupun sebelum2 nie pernah gak buat tp x sama patern..bagi ca yg nie paling cantik.Okeylah..layannnzzzz.......
Kerusi gunting rambut setelah dicuci dan dispray kaler yg baru...nie sebahagian jer part dia..ada banyak lagi..

penyandar yg dibuat baru kerana yg lama x dapat dikesan...dibuat dpd kayu jati.

proses membuat lengan kerusi..tukar span yg baru..supaya lebih empokkk..

satu dah sudah tinggal satu lagi...

bahagian seterusnyer...

hampir 90% siap.....

close up bahagian belakang...

tempat meletak kaki..

Taraaa...100% siap...bahagian kusyen tempat duduk tu jer yg ca buat..yg lain cik abg ca yg buat..ca tolong tengok jer...hee..hee..hee...amacam...cun tak?

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. salam ca..memang superbv n excellent. Congrate tu ca n hubby.

    BalasPadam
  3. dekat mana nak carik kerusi macam ni yer?

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam